Thursday, October 10, 2013

由人格障礙到精神病的故事





Positive feedback from a student using government service:

http://forum7.hkgolden.com/view.aspx?type=SY&message=2121217&page=1
同好多小朋友一樣,細細個我有一個開心的童年
之後到左12歲開始發育開始都變得好奇怪,例如我唔鐘意同人有親密的關系(例如要女朋友), 唔鐘意同人合作,成日獨來獨往,好閉固同多疑,根住又成日好多野諗,一時好hyper又好depressed,一時又好想喊一時又成日發牌氣,但依d問題都係困擾左我,但我都handle到,例如讀書都ok,集中到精神上堂,但係到左中六因為AL,壓力好大,同埋我搞一個國際型的活動,以前的病症就變得嚴重,例如會不斷諗同一樣野,做唔到決定,集中唔到精神,又驚得罪人而個個人害我,上堂開始聽唔到書,無咩自信,情緒低落,最緊要呢,係夜晚太緊張訓唔到覺,無咩食欲同性慾,(以前我差唔多晚晚都J,但竟然係個陣完全無mood) ,覺得人生無咩意義同成日胃痛,成績又差左

之後呢,我就頂唔順,諗住睇精神科,初初就唔識邊到有精神科,完全無接觸過,中學個陣每年都有身體檢查,唯有去左健康院同個度的醫生傾傾,睇下點解決(其實我去個時係寫明話要檢察J, 我去到我揭起我件衫按幾按就無除我條褲,好好彩…)

好啦,之後經轉介信就去左政府醫院的精神科門診部,入去之前呢會有d護士同你做個初步評估,各位巴打注意啦,因為呢個係決定你排期幾奈先可以睇醫生,我建議就有得吹就吹到幾嚴重,但係又唔可以過龍,一般黎講而家好多人睇排期都要排一年呀Hi,出面睇要成$700-1000一次,邊到咁多錢,政府睇就$60一次,都算平架啦好好彩個陣評估之後我好快就睇到。

第一次我去我都同好多人一樣都以為睇精神科的人係好變態,好有暴力傾向,其實唔係,主要係腦功能失調令佢過唔到日常生活,同埋我發現Hi原來有好多人去睇,好兩極化,一邊係阿伯同阿婆,一邊係學生哥,學生哥個d都有14-18歲,嚇死我真低好多人,有d仲係靚女呀Hi,心諗點解靚女都要睇精神科呢,睇親個d都係無暴力傾向,同正常人一樣,有病個d已經送晒入青山啦Hi

其實睇精神科好似真係睇平時d西醫咁,要買飛然後搵位坐,之後我入到醫生房,第一次見呢通常都係問你好多野,倒如屋企同病歷,有無拍拖呀,成績考成點,詳細在此唔講,起初醫生診斷到我有抑鬱症同強迫症,但係醫生又覺得好奇怪wor, d又唔似d咁,但暫定我有思覺失調

,開左d藥我食(係抗抑鬱同抗思覺失調),同時叫我去抽血同照腦電圖,睇下係唔係遺傳因素導止,亦都轉介我去睇心理醫生

講一講腦電圖啦,其實係去左一間大房,入面有好多儀器,有一個護士,佢要擺個headset落你個頭到,個頭插滿晒電線,加小小gel,成個IQ博士同機械人咁,要40分鐘唔郁睇下個腦的電波訊號,過程都ok,條女幾大波,搞到我一路唔郁望住對波

抽血唔講啦,無咩特別,但係建議各位巴打平時一定要做開運動,因為做得多輸起血上黎會順d,唔做太多脂肪係個血到會kickkick住咁會好痛。之後發現我兩邊都好正常。

再講講d藥,其實好多人都有個謬誤就係d精神科藥係唔好,但係到你個腦有問題個陣好痛苦的時候你會選擇繼續痛苦定係用藥幫助你維持精神穩定,同埋呢而家d藥出到第四代,副作用係小好多,小量黎講身體上會無問題,大量就另計,
以抗抑鬱藥為例,食左真係可以好快集中到精神,心情會好快平復,當然唔好依懶啦佢,我食完之後d病症就3-4個星期會無晒,真係好快。
講一講心理醫生啦,可能睇過無間道,諗起入面扮心理醫生的kelly,起初入到去以為會有個大波靚女醫生同一張床,你知架啦Hid心理醫生好鐘意催眠架嗎,之後入到去發現Hi…得一張抬同個位比你坐,但係個女醫生都ok靚女,其實唔似戲咁佢會幫你催眠,但係佢都樂意同你傾計,只要有咩野就同佢講得啦,佢會同你解釋你邊d行為正常,邊d行為唔正常

之後呢心理醫生比左個有國際通用的心理測驗比我做,Hi Auntie有成2百題,咁就做啦,做完之後過左一個月佢同我講佢話我唔係有精神病,係我有分裂性性人格障礙,人格障礙即係性格先天有缺陷,有d人會天生好想破壞社會,或者好固執,第一次聽就覺得Hi Auntie緊係唔信啦,但諗下諗下就覺得佢覺得arm,例如我天生係完美主義者,好難經歷失敗等等,通常睇下精神科的人都會問醫生,有無得醫架? 之後心理醫生話其實精神病無得話醫好,只可以將痛症預防同避免復發架姐,我個個係由人格障礙演變成的精神病,但算係前期的一種

係度比個關於人格障礙的網比大家睇睇
http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E4%BA%BA%E6%A0%BC%E9%9A%9C%E7%A4%99

仲有個測驗不過係英文
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

後記:睇左一年幾,其實都好得七七八八,之前的病徵無左8,9成,就黎唔使再睇。精神病其實係一場心理戰,要好長時間先可以戰勝,各位巴打,萬一有事就一定要去睇,我覺得無論係精神科同人格障礙都好,最緊要了解自已同體諒自已,例如要知道自已的行為目的想點,警覺性要高d,例如我成日亂諗野焦慮咁,當又黎的時候我唔會再struggle係依d野到

0 comments:

Post a Comment